torsdag, oktober 20, 2005

 

SC, Bochum och Degerfors.

Skall nästan till Bochum imorgon. Tyvärr inte riktigt. Vi ska besöka en kompis i Köln, och jag har inte mage att säga att jag vill åka till Bochum och kolla på zweite Liga. Han är dessutom en Bayern M. medgångssupporter som inte skulle fatta det. Var på Olympiastadion tillsammans med honom en gång, och såg BM mot Celtic. Insåg redan när jag gick in att jag hade slängt bort pengarna och druckit upp mjölken: Hedman stog i mål.

När 75 min spelats ledde Celtic med 1-0 (tror jag ialla fall, annars var det oavgjort) och sen slängde Hedman in två själv. Det skojiga var att G. innan det funderade på att byta lag. Man hörde bara tokiga skottar! Medgångssupportar har jag svårt för, men G är i övrigt en skojig prick!

Kommer nog inte att ha någon möjlighet att kolla in hur det går för Rödvitt mot Falkenberg. Om någon har lust kan han/hon gärna SMSa rapporter. Numret är +4916091961788.

Tackar, och håll nu tummarna för att inte Seb gör 15 Hedmans på lördag!!!!!!!!

Comments:
...och du brukar inte få SMS om hur det går på matcherna!?
Jag kan ju inte hjälpa att mina SMS senaste helgen blev hängande i limbo och först dök upp när du var på väg till Dreisam.
Här har man tidigare stått och skickat rapporter från försäsongsmatcher mellan gajs-DIF utifrån Grimbofältet...och detta är tacken....klart...jag kommer inte att vara på plats och se sista matchen mot Falkenberg.
 
Det var ju det som var tanken. Ngn jävel som står och fryser på valla kanske skickar en matchrapprot om att det står 0-12 och är två minuter att spela. Annars vet vi ju alla att Kent är mannen med nyheterna!
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics