torsdag, oktober 20, 2005

 

ÖSK

Det har blivit ett väldans tjat på Vulkanernas gästbok om huruvida vi skall starta ett samarbete med ÖSK. Och huruvida man kan älska Rövitt utan att hata ÖSK. För min del hänger frågorna ihop:

Jag tycker inte om ÖSK. Jag kan rent av sägas ogilla dem. Men jag kan inte hata ÖSK. Därför är laget helt enkelt för tråkigt. Jag kan tänka mig att ta riktigt starka ord i min mun om det handlar om enskilda spelare (eller en enskild, för att vara exakt) från ÖSK, men detta helt enkelt av den anledning att han var en profil. Man kan aldrig varke hata eller älska något som är så tråkigt så att det inte ens finns dem i färg.

Därmed tycker jag nog att frågan om ett eventuellt samarbete har uteslutit sig själv. Vad skulle vi kunna vinna på det?

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics