måndag, oktober 17, 2005

 

Sunday, happy sunday!!!!!!!!!!!!!

Ja jävlar anamma, vilken söndag. Först fick jag ett SMS som lät meddela att rödvitt förlorat mot Västerås (fast det va ju på lördag).

Söndagen blev desto bättre:

Först en låååååång morgon i sängen med tidningen, sen en relativt lång frukost (så vid 12tiden) och sen begav jag mig till Dreisamstadion för att se mitt SC Freiburg lira skjortan av Saarbrücken. Om de lirade skjortan av dem kan jag nog låta vara osagt, men vi vann med 3-1 efter ett billigt straffmål i 88e (såna trodde jag bara att de andra fick, oavsett vilka de andra är). Har precis kommit ut från stadion så tutade mobilen för ett nytt SMS. Johan lät meddela att Boden fått däng mot Panos och att kontraktet därmed var klart!

Definitivt en av de skönaste dagarna på mycket länge!

Comments:
Det första SMSet skickades på lördagen. Fast vad gör väl det när allt löste sig i slutändan.
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics