söndag, januari 01, 2006

 

Liv på bloggen!


Då jag tvingats flytta Olas stora koffert för sjunde gången under den gångna helgen och han verkar ha tappat sin koppling till internet så får jag väl ta och presentera mig som bloggskribent på hans rödvita blogg. Olas koffert, den är mestadels röd och har lite vita klisterlappar på sig, flyttas runt i en gemensam kamrats bohag och han kunde besparat mig mycket lidande om han tagit hand om den för länge sedan.

Jag är egentligen blåvit i mina fotbollsympatier, men följer även SC Freiburg och Ola var snäll nog att köpa en rödvit SC-tröja för min räkning som han tog med sig när han hälsade på här i krokarna.

För den som vill läsa lite om hur vetenskapen ser på fotbollen så kan jag tipsa om de inlägg som jag skrivit på den blåvita fotbollsbloggen baraben.com. De är än så länge tre till antalet och handlar om varför det döms felaktiga offsider, hemmaplansfördel och skruvade skott.

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics