tisdag, mars 14, 2006

 

Livet leker

Degerfors verkar få ordning på spelet, SC Freiburg spelar bättre och bättre (superduperviktig bortamatch mot Unterhaching imorgon kväll), förkylningarna håller på att ge sig av, våren hotar att anlända till Freiburg och jag kunde till och med gå hem två timmar tidigare från jobbet.

Så vad gjorde jag: tvättade cykeln vårfin, åt och skall nu ut och jogga. Vet inte varför, men det känns som att det bara blir mindre och mindre tid för bloggen.

Ge dock inte upp, jag kommer att uppdatera lote av och till, men knappast någonsin igen så intensivt som det i februari.

Kan ju försöka ge mig i tu med träningsmatcherna lite den närmaste tiden - även om Dennis kanske kommer att kosta lite av min oerhört värdefulla tid de närmsta veckorna... Ett halvt löfte är det iallafall!

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics