torsdag, april 27, 2006

 

Sjätte plats!

Efter två matcher ligger Degerfors sexa. En poäng borta och tre hemma har varit italiensk fotbolls väg till framgång sedan urminnes tider, så det borde funka för värmlands stolthet också...

Det lilla jag läst om matchen än säger att det inte var någon storartad underhållning som bjöds på Valla, men det är ok, så länge poängen hamnar där de ska. Känns skönt att se att nyförvärven (med ett och etthalvt undantag) funkar bra, hittills kommer hela målskörden ju från våra nya killar.

För egen del så är det bara plågsamt. Svenskfotbolls målservice är tusen gånger bättre än ifjol, men fortfarande vet jag inte var frisparkarna slås och hur långt utanför skotten var. Jag behöver livestreaming från Valla omedelbart. Att min flickvän fortfarande vil gifta sig med mig efter att jag plötsligt brister ut i häftig dans efter att Mendes gör 1-0 ger henne överbetyg, jag tror att det ser bra ut för att jag skall kunna få lov att gå på någon match i samband med bröllopet... Kan ju meddela att det känns bittert att se hur Ida hyr en bil och slänger sig iväg till Falkenberg, eler sätter sig på tåget och åker hem över dan för att se matcherna.

Kan man nu få önska sig tre poäng på tisdag så skulle säsongsstarten vara precis så bra som vi hoppats men inte vågat drömma om!

Comments:
Hellre vinna i en skitmatch än förlora mot landets mest osymaptiska lag i en annan skitmatch.
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics