måndag, april 03, 2006

 

Övrigt från helgen

SC förlorade, vilket i princip innebär att chansen att gå upp är lika med noll. Men, en dåre och hans lag är inte så snabbt åtskiljda, så jag står väl där och kollar på matcherna mot Burghausen nästa år också...

Arsenal (som ju i denna blog i princip bara behandlats i överskriften) har kommit in i ett stim. Som svensk kan man ju hoppas att det inte bara är för att Ljungberg är skadad...

Och Degerfors vann komfortabelt mot Syrianska. 3-0 är väl till och med lite mer än vad man kan hoppas på mot ett div. två-lag (ja, jag vet att det heter div. ett nu, men det tar ett tag innan jag vant mig vid nymodigheterna). Och Drugge var med, och Mendes gjorde mål. Pusselbitarna faller så långsamt på plats, som en sportkommentator hade sagt... Skall försöka hitta tid för att gå igenom "min" startelva inför säsongen de närmaste dagarna.

Comments:
Glömde kolla hur det gick för Freiburg, men det verkar ju ha varit lika bra. Tråkigt att de inte lyckades slå Bochum, där var de ju riktigt nära (även om offsidemålet var felaktigt bortdömt).
 
E inte du i skolan nu????
 
Det trodde du allt... nej, ja'i une pause de mangé (om detta är en korrekt fransk mening behöver väl inte ens de lärde tvista om, eller?).
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics