torsdag, maj 11, 2006

 

Det börjar bli riktigt spännande...

Tre dagar kvar tills den (överraskande) spännande säsongsfinalen. För SC, alltså. Och plötsligt ringer grannar, vänner och kolleger som man nästan glömt att de har ett fotbollsintresse och frågar om "man har tänkt att gå?"

Nä, hade nog tänkt att börja en knyppelkurs just på söndag... NOT!!!

Det verkar som om det blir utsålt, till och med.
Och ja, jag vet att det låter lite tjejigt/rosabloggenaktigt, men:

Det pirrar redan i hela kroppen!!!

Comments:
Jaja, jag VET att jag har varit jättetjejig och skrivit om hårblekning i några dagar.
MEN, jag vill påpeka att "det pirrar i hela kroppen" inte är ett uttryck jag använder mig av. Inte ens såhär kvällen innan DIF-IFK, som JAG för övrigt ska gå på (i mitt blonda hår och mina nya rosa träskor)
 
Detta kommer ju att bli riktigt spännande! Sänds matchen över nätet på något sätt?
 
Ida: Ville ju inte angripa någon, men uttrycket kändes väldigt tjejigt, och då du känns väldigt tjejig så kom jag att tänka på dig...

Dennis: Här kan du öva tyskan:
http://213.200.64.229/freestream/download/regenbogen/
Liverapporter även från de båda andra viktiga matcherna utlovas tydligen...
 
Det är ju bra i och för sig, men Blåvitt spelar ju samtidigt, så jag kommer vara på Gamla. Sms-rapporter, någon?
 
Har upptäckt att problemet är något mindre än jag trodde.
1500: Avspark SC-Fürth.
1545: Halvtid SC-Fürth.
1615: Träffa en kompis på Järntorget, och åka till Blåvittmatchen. Tar till denna tidiga tid eftersom jag misstänker att treans makt behövs när det vankas toppmöte mot iff-iff.
1650 (typ): Slut SC-Fürth.
1700: Blåvitt-MFF börjar.
Alltså har jag koll på ställningen i halvtid. Om då 1860 leder mot Cottbus och Kalsruhe håller på att förlora mot Paderborn får jag väl be min bror medgångssupportern att meddela slutresultatet.
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics