fredag, maj 05, 2006

 

Min startelva i morgon

Efter att ha läst och inspirerats av olika skribenter på Vulkanernas gästbok, så har mina tvivel angående högerbacken lagts åt sidan. Min startelva för i morgon ser ut som följer:

Seb
Eirik - Renato - Stefan Larsson - Emil J
Berger - Solberg - Lindskog - Jonas Bergman
Drugge
Mendes.

Angående försvaret har jag alltså ändrat mig sedan igår. Detta beror på att rapporterna om Emil är positiva och att jag helt enkelt inte tänkt igenom alternativet med Eirik som högerback. Med en genomrutinerad kille som Berger framför sig kan han utnyttja sitt spring i benen till långa sköna ruscher som förhoppningsvis kan luckra upp Panos försvar - vilket ju främst består av stora stöddiga grabbar som kan nicka, nicka eller nicka. Om vi - mot förmodan - skulle hamna i underläge har vi en joker med Kabous att slänga in för att vända matchen.

Resultatet med denna startelva (och Kabus inbytt för Jonas Lindskog i paus) blir 1-2 efter 1-0 i paus. Hoppas kan man ju alltid. ;)

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics