onsdag, juni 28, 2006

 

I'm back...

På hemmasemestern förra veckan hann jag tyvärr inte se någon match och än mindre hann jag blogga, men nu är jag här igen.

Vem bryr sig om att båda mina favoritlag (Ghana också) åkte ur redan i åttondelen i VM? Degerfors - mitt absoluta favoritlag, det torde inte ha gått någon förbi - har vunnit tre raka, fyra raka utan förlust och knappt någon kan komma ihåg den senaste förlusten, som var mot ÖSK.

Dessutom har bröllopsplaneringen (det var det vi gjorde förra veckan) lagts så att jag nu definitivt kommer att hinna se ÖSK borta, så det blir åtminstone en match live i år också - och på bortmatch har jag inte varit på en herrans massa år, det ska bli ritkigt skoj att få vara med och skrika ihop gnällbältingarna.

Comments:
Skall göra ett allvarligt försök att dyka upp i Örebro. Spoliera min tid kan jag göra där och i Karlstad dagarna innan ert bröllop likväl som Göteborg.
Borde rent av bli en enkel vinst mot ÖSK, baserad på enkel gais-matematik på lagens matcher mot Qviding?
 
Klart det blir. Jag räknar med att det blir ett historiskt första besök av en SC-tröja på Behrn Arena? Tar med en tvättäkta tysk dessutom - han "freut sich" över att få se äkta svensk Zweite Liga... ;)
 
Synd bara att din tyske vän inte får se en så högklassig arena som Torpavallen.
Behrn Arena borde väl se någorlunda ut iaf, trots att man får cancer av den.
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics