tisdag, juli 25, 2006

 

Mikael Nilsson

Mikael Nilsson "korttidsutlånas" till IFK Eskilstuna. Fyra matchers bortvaro skall förhoppningsvis återge självfortroende och matchtempo. Något som verkar vettigt, inte minst det faktum att han är tillbaka relativt snart tilltalar mig, då truppen annars börjar se mer än lovligt tunn ut. (OK, jag erkänner att mittfältet fortfarande är välbefolkat, men men...)

Det tuffaste var dock kommentaren som "Turbo" avgav i dagens VF, på frågan om inte Ölme kunde ha varit ett alternativ:

"Att gå till Ölme är som att skjuta sig själv. Går man dit kan man aldrig återvända till Degerfors. Det var jävligt roligt att spela mot Ölme, men det är nog jävligt tråkigt att spela där."

Jag ska inte älta Stefan Larssons öden och äventyr mer än jag redan gjort, men det gläder mig att höra att det finns spelare för vilka ordet "Klubbkänsla" verkligen betyder allt.

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics