måndag, juli 17, 2006

 

Rita-gissa-spring

Det är ett stort nöje att läsa vulkanernas gästbok för tiden. Gissningarna och spekulationerna om vem som skall bli Mendes efterträdare längst fram i laget går om varandra. Det senaste ryktet gör dessutom gällande att Tony skriver på gästboken under namnet "Heja Rövitt", vilket skulle vara förklaringen till att denne skribent tycks otroligt välinformerad.

Vem som till slut kommer vet vi inte än, trots löften om att ersättaren skulle presenteras mycket snart. (Här spekulerar f.ö. Kanon.se i att det/de nya ansiktena dyker upp på onsdag eller torsdag).

Det bubblas otroligt mycket om Shpetim Hasani. Om det är rätt man eller inte låter jag vara osagt, ty det verkar väldigt osannolikt att det är han som är gubben i lådan. Jag står kvar vid mitt (inte speciellt vågade, det erkänner jag) tips om att det blir en brasse som vi aldrig hört talas om förut. Att den nya spelaren - vem det än blir - kommer att behöva gå rakt in i laget och leverera om Degerfors skall kunna fullfölja säsongen på ett lika positivt sätt som hittills står dock höjt bortom all tvivel.

Och det blir nog inte helt lätt, är jag rädd...

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics