tisdag, juli 11, 2006

 

Vulkanernas öppna brev

På Vulkanernas hemsida publicerades häromdagen ett öppet brev till Stefan Larsson. De flesta har kanske läst det redan, men jag vill ändå länka till det. För att det känns viktigt. För att jag tycker att det är rätt av vår styrelse att göra det. För att det påminner mig - och förhoppningsvis Stefan L - om varifrån vi kommer.

Stefan: Om du mot förmodan skulle hamna här och vill veta hur det är att vara Degrforssupporter, läs gärna detta också. Degerfors är en liten ort, och vi behöver din hjälp på alla möjliga plan för att ha en chans att vara med däruppe. Och det alldeles oavsett om däruppe "bara" är superettan eller kanske till och med, en vacker dag, i Allsvenskan. Vi som följer laget har säkerligen alldeles för mycket hjärta ibland, men det är alltid skönt att se spelare som visar det (alltså hjärta) även efter att domaren har blåst för full tid.

Därför instämmer jag med min styrelses apell, och hoppas att vår mittback kanske ändrar sitt beslut.

Fast jag är inte speciellt hoppfull, det erkänner jag.

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?



Bloggtoppen.se

Website statistics